loading...
فناوری7
sepehr بازدید : 37 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

وب‌سایت پدال - امیر دهقان: چند وقتی است که قصد خرید خودرویی با قیمتی در حدود 40 میلیون تومان دارم. در ابتدا خودروهای دست‌دوم را از لیست انتخاب‌هایم حذف کردم چراکه نمونه‌های صفرکیلومتر را ترجیح می‌دهم. همچنین ازآنجایی‌که به‌هیچ‌عنوان تمایل و علاقه‌ای به خرید خودروهای چینی ندارم، انتخاب‌هایم محدود به محصولات داخلی آن‌هم ساخته‌های ایران‌خودرو شد.

sepehr بازدید : 33 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

ماهنامه دانشمند - محمدرضا رضایی: اوایل عصر فضا هر وقت اخباری از ماموریت فضایی در رسانه ها منتشر می شد، منبع این خبرها دو کشور بیشتر نبودند؛ شوروی یا ایالات متحده آمریکا. تقریبا دو دهه زمان لازم بود که کم کم سروکله کشورهای دیگر نیز در حوزه فناوری فضایی جهان پیدا شود که به اهمیت این صنعت پی ببرند و برای پیشرفت در آن سرمایه گذاری کنند.

sepehr بازدید : 31 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
وب‌سایت چرخان - علی شیرعلی: ایمنی در دنیا یک بحث مهم و غیرقابل انکار است چرا که سالانه تعداد زیادی از انسان‌ها جان خود را به‌خاطر ضعف در بخش ایمنی از دست می‌دهند.
 
sepehr بازدید : 32 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

وب‌سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: برخلاف تصور اشتباه عموم گیمرهای ایرانی، نینتندو به غیر از ماریو، عناوین بزرگ و قابل اتکای بسیاری دارد. ماریو به طور قطع یکی از بهترین های نینتندو است اما در ارتش بازی های کم نظیر که نه، بلکه «بی نظیر» این شرکت، ستاره های درخشنده بسیاری دیده می شود.

sepehr بازدید : 32 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

وب‌سایت پدال - شاهین احمدزاده: اینجا هوا سرد و خشن است و حقایقی غیرقابل‌انکار درباره‌ی لاستیک‌های زمستانی وجود دارد. اگر دمای هوا در مکانی که زندگی می‌کنید به زیر 7 درجه سانتی‌گراد رسید موقع استفاده از این لاستیک‌هاست.

sepehr بازدید : 32 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
مجله همشهری دانستنیها - ابوالفضل اکبری: در حال حاضر، کیفیت آموزش های علمی مورد توجه بسیاری خانواده ها در سراسر دنیاست که سعی دارند فرزندان خود را به بهترین موسسه ها و مراکز آموزشی بفرستند.
sepehr بازدید : 31 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

هفته نامه همشهری جوان - محمد تقی حاجی موسی: ماه می گذشته، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از طراحی و ساخت مخرب ترین موشک هسته ای ساخته شده توسط دولت روسیه خبر داد و اعلام کرد این سلاح ویرانگر با نام RS-28SARMAT قادر خواهد بود منطقه ای به وسعت ایالت تگزاس آمریکا یا کشور فرانسه را به طور کامل نابود کند.

sepehr بازدید : 25 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
وب‌سایت دیجیاتو: سال ۲۰۱۶ سال پرباری بود. چه از خودروهای هاچ بک و کاربردی گرفته تا هیولاهای چابک جاده پیما که اربتاط تنگا تنگی با دنیای فرمول ۱ دارند. اما اگر فقط از منظر سرعت در نظر بگیریم این ۱۰ خودرو در صدر جدول خواهند بود.
 
از خودروی عجیب و غریب هلندی تا قدرقدرت بریتانیایی ۴ درب حاضر در این لیست همه و همه یک چیز را به اشتراک دارند و آن سرعت برق آسای آنهاست.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟