loading...
فناوری7
sepehr بازدید : 26 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

وبسایت گجت نیوز - اشکان جعفرزاده: گفته می‌شود که در سال 1900، فیزیکدان بریتانیایی، لرد کلوین بیان کرده است که دیگر چیز جدیدی برای کشف در علم فیزیک وجود ندارد و تمام چیزی که باقی مانده، اندازه‌گیری دقیق‌تر برخی کمیات فیزیکی است. سه دهه پس از آن بود که مکانیک کوانتومی و نسبیت انیشتین ظهور کرده و علم فیزیک را متحول کردند.

sepehr بازدید : 34 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

فروش لیموزین‌های ممتاز در نیمه اول سال 2016

میزان فروش لیموزین‌های لوکس و ممتاز در سه‌ماهه دوم امسال با افت روبرو بوده است البته این مقدار افت نسبت به کاهش فروش سه‌ماهه اول سال خفیف‌تر بوده: 2 درصد در برابر 11 درصد.

sepehr بازدید : 25 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

ماهنامه دانشمند - احسان حاجیان: سال 1339/1960 «جیمز پاول» که به مدت نوآورانه و آینده نگرانه به ذهنش رسید قطار بدون چرخ و بدون موتوری که با آهنرباهای الکتریکی قوی در هوا معلق شود و حرکت کند. او ایده اش را برای دوستش «گوردن دنبای» تعریف کرد و بعد هر دو تصمیم گرفتند آن را عملی کنند. ایده استفاده از نیروی مغناطیسی برای معلق کردن وسایل نقلیه به اوایل قرن بیستم باز می گردد اما ابتکار پاول استفاده از آهنرباهای ابررسانا برای شناور کردن واگن های قطار بود.

sepehr بازدید : 31 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
برترین ها: بسیاری از خودروهای اسپرت از کمپانی های مختلف جهان آخرین محصولات خود را در نمایشگاه لس انجلس به معرض نمایش عموم قرار داده اند که در بین آنها برخی خوب و بعضی از آنها نیز چندان خوب به نظر نمی رسند.
sepehr بازدید : 25 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
ماهنامه پیشه و تجارت - ثمین نبی پور: در فهرست 10 گوشی پرفروش تلفن همراه تاریخ، هشت مدل به شرکتی تعلق دارد که چند سالی می شود اسم و رسمش را در بازار از دست داده است؛ کمپانی فنلاندی نوکیا. مدل 1100 این کمپانی که از سال 2004 وارد بازار شد، سر جمع 250 میلیون عدد در سراسر جهان فروش داشته، بیشتر از جمع چهار مدل اولیه آیفون تا سال 2013. بعد از چند رسوایی کوچک و بزرگ، یک فقره دعوای حقوقی با اپل، همکاری شکست خورده با مایکروسافت و اتهام قانون شکنی مالیاتی شعبه نوکیا در کشور هند.
sepehr بازدید : 32 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
وب‌سایت دیجیاتو - پویا بهرامی: بسیاری خودروسازان بزرگ جهان بر مبنای فلسفه ای خاص در محلی خاص شکل گرفته اند و از یک هسته اصلی و استراتژیک در تاسیسات فنی یا مدیریتی خود برخوردارند.
 
sepehr بازدید : 27 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

برترین ها: تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند و امکانات و دسترسی های مختلفی را برای ما به ارمغان می آورد. شاید کاری که انجام آن در گذشته نه چندان دور برای ما سخت و زمان بر بود اکنون در عرض چند دقیقه و یا حتی ثانیه میسر می شود. در این مطلب ما شما را با نرم افزارهایی آشنا می کنیم که جزء محبوب ترین های کاربران بوده اند. با ما همراه باشید.

sepehr بازدید : 23 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
برترین ها: خودورهای شاسی‌بلند جمع‌و‌جور یا همان کوچک همچنان جزو پرفروش‌ترین‌ها باقی مانده‌اند و البته چرا که نه؟ این خودروها می‌توانند افراد، حیوانات خانگی، محموله‌ها و هر چه که نیاز است را در خود جای داده و آن‌ها را از جایی به جای دیگر ببرند. از آنجا که این نوع ماشین‌ها محبوبیت زیادی دارند، سایت Cars.com در تلاش است تا هر سال این طبقه‌بندی از خودرو را مورد آزمایش قرار دهد.
sepehr بازدید : 33 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

ماهنامه دانشمند - اسفندیار آزاد: از همان روزهای آغازین عصر تلفن های هوشمند، واقعیت افزوده (Augmented Reality) توجه بسیاری از توسعه دهندگان را به خود جلب کرد. آن هنگام عموم سازندگان، واقعیت افزوده را به چشم فناوری مناسبی برای بنگاه های اقتصادی می دیدند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟