loading...
فناوری7
sepehr بازدید : 26 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
وب‌سایت چرخان - سپهر صمدی: شرکت‌های خودروسازی همواره سعی در سریع‌تر کردن خودروهای خود دارند به نحوی که رقابت آن‌ها برسر صدم ثانیه است.
 
این‌کار گاهی با قوی‌تر کردن موتور، گاهی با سبک‌تر کردن خودرو و یا هزاران راه مختلف دیگر قابل انجام است. این متن درباره‌ی خودروهایی است که در رقابت سرعت و شتاب همواره پیشتاز بوده‌اند و زمینه‌ساز پیشرفت خودروسازها در این عرصه بوده‌اند. حال ۱۰ تا از این خودروها را به ترتیب شتاب برای شما نام می‌بریم:
sepehr بازدید : 36 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

 وب‌سایت چرخان: علاقه به داشتن خودرو اسپرت و زیبا در دل بسیاری از مردم، به‌خصوص جوانان همیشه وجود دارد. این قشر برای اینکه بتوانند نیاز خود را برطرف کنند بر روی خودرو خود عملیات مختلفی را انجام می‌دهند که ابتدایی‌ترین آن تعویض رینگ و البته لاستیک است. رینگ‌های موجود در بازار با ابعاد و شمایل متفاوتی وجود دارند و همچنین کیفیت آن‌ها نیز متفاوت است. همه ما زمانی که می‌خواهیم یک دست رینگ برای خودرو خود بخریم فقط به شکل ظاهری آن توجه می‌کنیم. اما توجه به سایر جزییات رینگ نیز بسیار ضروری است. انتخاب یک رینگ برای خودرو شما اگر به‌طور صحیح انجام شود، آسیبی وسیله نقلیه شما را تهدید نخواهد کرد، ولی انتخاب ناآگاهانه سبب میشود به خودرو شما به‌خصوص سیستم تعلیق آن آسیب جدی وارد شود.

sepehr بازدید : 33 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

ماهنامه دانشمند - کسری کریمی طار: «ترس و وحشت زمین تا آسمان با یکدیگر فرق دارند. ترس انسان را به سمت خلاقیت سوق می دهد در حالی که وحشت بدن را فلج و راه تفکر را سد می کند.» این جمله دیمتری گلوفخوفسکی، بخشی از رمان مترو 2034 قطعا یکی از بهترین توصیف ها در مورد وحشت آدمی است. عنصری که هنوز هم برای عموم ناشناخته است.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟